2014. október 10., péntek

~ Klippremier ~



Hali mindenkinek! 

Most egy különleges - nem rész - bejegyzéssel jöttem a Good Girls klipje miatt, amit ma adtak ki a fiúk. Na, most bekapcsol a fangirl üzemmódom, szóval aki nem akar hányni, és halálra unni magát, az ne nézze meg... :D 

Tehát... Mikey mikor énekel annyira kibaszottul jól néz ki, hogy az már nekem fáj, és Calumot akkor már inkább meg sem említem... Luke és Ashton... is természetesen sexyk - nem is kicsit... Viszont nem tudom miért, Ashton abban a zakó, ing, nyakkendő, rövid gatya, tornacipő és sapka párosítással tökre Angus Young-ra hasonlított... (Aki nem tudja ki ő - van olyan? :O - az nézzen utána, mert nagy arc a pali.)

Na jó, nekem ennyi elég volt, mert már feléledtem az első reakciómból... :D Szóval, nektek, hogy tetszett? 





U.i.: Holnap valószínűleg jön az új rész, de most is csak sok könyörgés miatt tudtam gép elé kerülni ( el vagyok tiltva a rohadt nyelv miatt)... De holnap legalább egy öt percre megszerzem, és a első dolgom lesz posztolni.

April xx  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése