2014. november 21., péntek

~ 8. ~

Már csak pár nap volt a szünetből, de a fiúk még mindig nálunk csöveztek, és próbáltak nyugtatni, hogy biztos nem kerülök szar osztályba, vagy ha igen, akkor vagy Calum vagy Luke mellettem lesz. Vagy természetesen Mikey, aki Calum-mal jár egy osztályba.

- Menjünk le a partra! - vetette fel az ötletet Luke, aki természetesen, mint mindig - kivéve mikor másnapos - ezerrel pörgött, még lelőni sem lehetett. Mikey csak pár milliméterre emelte fel a fejét a kanapé karfájáról, hiszen többre nem volt képes, mert mi - Calum, Luke és én - rajta ültünk, és körbenézett. - Úgyis itt vannak a fürdőruháink, nem?

- Medencézzünk inkább - szólt közbe Oli, de Luke csak rámordult.

- Nem, mert a parton van csúszda.

- Meg ugrálóvár - csillant fel Mikey szeme is. Ashton csak várta, hogy mit hoznak ki így hárman, hogy a végén maradunk, vagy megyünk, Calum pedig a vállamon pihentette a fejét, mert fáradt volt - az egész éjszakát dalírással és gitározással töltötte.

- Akkor menjünk a partra - adtam meg a végső löketet, és a fiúk már szaladtak is fel Mikey szobájába, hogy átcseréljék a gatyájukat, és felvegyenek egy papucsot. Utoljára én álltam fel a kanapéként szolgáló Michael-ről, aki hálásan biccentett, és a kezem segítségével két lábbal állt a földön.

- Köszi - motyogta, és mellettem elhaladva sietett fel a lépcsőn, én pedig lassan követtem, minden egyes lépcsőfokot megszámlálva, és vigyázva, hogy még egy hangot se adjon ki az itt-ott recsegő fa.

A szobám felé vettem az irányt, aminek ajtaja - mint az esetek kilencven százalékában - nyitva volt. 
Halkan léptem át a küszöböt, és már fordultam is a szekrényem felé, hogy előkotorjam belőle az éppen nem koszos, piros-fekete kockás bikinimet. Amint kivettem tettem egy hátraarcot, majd léptem is hátra, mert Luke arca pár centire volt az enyémtől.

- Baszd meg Lucas! - löktem félre a már fürdőgatyában álló barátomat, aki hang nélkül röhögött, és csapkodott, így olyan hatást keltve, mintha egy retardált fóka lenne. - Takarodj ki a szobámból - szóltam rá, mert leült az ágyamra, és onnan nézte volna ahogy átöltözöm.

- Muszáj?

- Ha nem akarsz pofont, akkor igen - bólintottam, és a folyosó felé mutattam, mert még nem volt alkalmam becsukni az ajtót.

- Megyek is kapitánynő - tette fel védekezően a kezét, és kihátrált a szobámból. Hozzászoktam már, hogy perverz, de azt nem gondoltam volna, hogy ennyire. Amint elhagyta a helyiséget már kulcsra is zártam az ajtót, hogy eszébe se jusson esetleg benyitni vagy valami, mert nem akarom még a banda befutása előtt megölni.

Gyorsan vedlettem át a bikinimbe, alig volt két perc, majd felvettem Oli egyik pólóját, ami a combomig ért, hiszen nem akartam csak így lemenni a partra - még akkor sem, ha csak öt percre van -, majd a napszemcsimet felkaptam az asztalról, s már mentem is le a nappaliba, ahol már az összes fiú ott volt - legalábbis a hangokból ítélve. Nem tévedtem, hiszen a srácok tényleg a nappaliban várakoztak rám, elég nagy zajt csapva - Luke, Mikey és Ash párnával püfölték egymást, Calum Sirius-szal játszott, Oli pedig a telefonjáról bömböltette a zenét.

- Mehetünk - álltam meg előttük, majd a lábamat a strandpapucsomba bújtattam, és vártam, hogy mindegyikük legyen indulásra készen. Oli egyből felpattant a fotelből, Calum feltolta magát a földről, Mikey pedig feltápászkodott Ash-ről, akire véletlenül ráesett. Luke a kanapéra dobta a fehér díszpárnát, majd felsegítette a még mindig fetrengő Ashtont aki még utoljára tarkón vágta Mike-ot, és követve Luke példáját ő is megszabadult a fegyverétől.

Oli a vállára kapta a strandtáskát, amiben benne volt mindegyikünk törölközője, egy labda, és egy felfújatlan nagy úszógumi, amit Mikey engedett le tegnap, azzal a címszóval, hogy "Most kibaszok veletek köcsögök!". Egyébként nem értettem a gondolatmenetét, hiszen csak ő szokta használni a gumit, mi anélkül is tökéletesen elvagyunk a vízben.

Gyalog indultunk el az alig tíz percre lévő strandra, ahol az egész napot töltöttük. A fiúk természetesen egyre nagyobb hülyeségekkel szórakoztattak engem, és a többi mellettünk haladót - egymás vérét szívták, ordítva énekelték a legrosszabb popszámokat, engem pedig csikiztek. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A partra érve ledobtuk a táskát a homokba, majd mindegyikünk leterítette a saját törölközőjét úgy, hogy azok érintkezzenek egymással, és így nagyobb helyünk legyen. A fiúk lekapták a fejükről a napszemüveget, és már futottak is az óceánba, én pedig a levettem magamról a pólómat, és elfeküdtem a törölközőkön a napozás kedvéért.

- Alice gyere! - üvöltött nekem Ashton, de én csak a könyökömön támaszkodva megcsóváltam a fejem, ő pedig Calummal az oldalán megindult felém. 

- Ne, ne, ne! - ráztam a fejem, de ők csak egy önelégült mosolyt kíséretében igyekeztek felém, egymást támogatva a nagy hullámok miatt, amik a hátukat, és - később - a lábukat csapdosták. - Ne merjetek beledobni, vagy esküszöm, hogy megverlek titeket - emeltem fel az ujjam.

- Inkább ki - jegyezte meg Calum, mire combon rúgtam, így ő összehúzódott.

- Álmodj róla édesem - pislogtam ártatlanul, majd Ashtonnal egyszerre nevettem fel a szenvedő srácon, aki egyébként kitartóan játszotta meg magát. 

- Fogd meg a lábát - csapott a basszista hátára, aki egy halk "Aú" elmotyogása után megfogta mindkét bokám, Ash pedig a hónaljam alá nyúlt, és így emeltek fel a puha homokról. Hiába kapálóztam, rángattam a kezem, esetleg a lábam, nem tudtam szabadulni, ezért pár másodperc múlva már a vízben lépkedtek még mindig tartva engem, majd mikor úgy ítélték meg, hogy már elég mély, egyet lendítettek rajtam, és úgy dobtak be Michael és Luke közé.

Ahogy a hideg folyadék érintkezett a bőrömmel kirázott a hideg, majd egy utolsó, kétségbeesett levegővétel után elmerültem. A szemem nyitva maradt, így csípte a só, de láthattam Michael és Luke lábát, hiszen közöttük csapódtam bele az egyik kisebb hullámba. A hátamat csípte a csapódás, de csak gyengén, így nem siettem a felszínre jutással, hanem szoktam a vizet. Úgy fél percig, hiszen a levegőm gyorsan elfogyott, és megfulladni sem akartam.

- Azt hittem már fel se jössz - bámult rám Mikey aggódó tekintettel, amit tökéletes alkalomnak találtam arra, hogy víz alá kényszerítsem. Biccentettem Olivernek, aki már bukott is a felszín alá, én pedig bólogatva léptem közelebb a fiatal gitároshoz. Senki nem értette, hogy mit csinálok, hiszen nem szoktam csak úgy random ölelgetni a fiút, most pedig pillanatok alatt, gondolkodás nélkül fontam karjaim a dereka köré, így érintkezett a csupasz bőrünk. Pár pillanat múlva viszont már leesett nekik a tervük, hiszen még mielőtt Michael eldőlt volna én gyorsan elléptem - vagyis úsztam - tőle, ő pedig így szabadon hasalt bele az óceánba. 

Oliver röhögve, és vizet köpködve bukkant fel, majd lepacsizott velem és a többiekkel. Pár másodpercre rá Mikey vizet tincseit is megpillanthattuk, de mielőtt elkezdett volna kiemelkedni eltűnt. Csak akkor tudtam meg, hogy mit csinál, mikor Luke, Ashton, majd végül Calum-ot is lehúzta maga mellé. 

Egyszerre - és természetesen vihogva - jöttek fel mind a négyen. 

- Mit csináljunk? - locsolta Luke az arcomba a vizet, amit nevetve viszonoztam, majd a hátára csimpaszkodtam.

- Én felülök a nyakadba - jelentettem ki - Calum Mikey-éba, Ashton pedig Oliébe. És olyan kakasizézünk.

- Akkor gyere - mondta Luke, és lejjebb ment, hogy kényelmesen fel tudjak mászni a nyakába. - Egyébként az kakasviadal.

- Jó, na, tőlem akár tyúkviadal is lehet - legyintettem, majd sikeresen elhelyezkedtem a nyakában, ő pedig a lábamat fogva tartott meg. - Na, mi lesz már pattanjatok fel! - néztem a durcásan álló Mikey-ra és Calumra.

- Nem fog a nyakamba ülni - mondta Michael, és a karjait duzzogva összefonta a mellkasa előtt. - Senki nem fog a nyakamba ülni.

- Luke, te felveszed Calumot? - hajoltam fentről a fiú arca elé, ő pedig bólintott, és minden figyelmeztetés nélkül a lábaimnál fogva borított bele a vízbe. Időm sem volt felfogni, hogy mi történik, úgyhogy nyitott szemmel és szájjal, levegő nélkül merültem alá, minek következtében nemcsak a szemem, de a torkom is égni kezdett a sótól.

Köhögve bukkantam fel, szorosan ölelve a mellettem álló - mint később megállapítottam - Ashton derekát, és próbáltam nem megfulladni. Csak lassan nyitottam ki a szemem, hiszen még mindig csípte az az átkozott só, amit az óceán vize tartalmaz.

- Baszd meg köcsög - motyogtam két fuldoklási roham között, majd Mikey-hoz úsztam, hogy a nyakába tudjak mászni. - Gyere lejjebb - utasítottam kedvesen, majd megismételtem ugyan azt a műveletet, amit Luke-nál is csináltam.

- Megvagyok - pillantott körbe Calum, mikor a lábai már Luke fejének két oldalán lógtak le. - Kezdhetjük?

- Felőlem - rántotta meg a vállát Oliver, ami miatt Ashton veszélyesen megingott, és ha nem kapaszkodik meg a nagybátyám hajában még a játék előtt kiestek volna. - Ááá, bazdmeg! - kiáltott fel Oli, és próbált úgy dühöngeni, hogy nehogy leessen a világ talán legőrültebb dobosa.

- Hajrá srácok - biccentettem hatalmas vigyorral az arcomon, és ujjaimmal Mikey szőkés hajába túrtam. A másik - jobb - kezemmel pedig készen álltam belelökni Calumot és Ashtont a vízbe, hogy így megbosszuljam, amit velem tettek.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Halihó kedves idetévedő egyének! Azért most rakom fel a részt, mert holnap nem leszek itthon, és valószínűleg gépközelbe sem fogok jutni. De mindegy...A rész a szünet vége előtt egyik napot írja le, és a következő részben itt is beköszönt a suli, csak itt az utolsó pár hét kezdődik. Nem nagyon lesz benne egyébkét szó róla, csak annyiban, hogy az első nap fontos momentum lesz... De nem pofázok tovább... Mindegy, mindenkinek jó hétvégét!
April xx    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése